Lediga jobb Hero AB i Täby

Se alla lediga jobb från Hero AB i Täby. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Täby som finns inom det yrket.

Kundsupport/Innesäljare till Halton

Ansök    Aug 31    Hero AB    Kundtjänstmedarbetare
Om kunden Halton är en global leverantör av ventilationsprodukter med fabriker i Europa, Asien och Amerika med försäljningskontor i 33 länder. Bolaget har funnits över 50 år och arbetar med att hjälpa offentliga byggnader, sjukhus, bostäder och storkök med bättre och hälsosammare inomhusmiljöer. Halton Group omsätter ca 2 miljarder och har ca 1500 anställda världen över. På Stockholmskontoret som är beläget i Täby arbetar ca 10 medarbetare. Om rollen Vi... Visa mer
Om kunden

Halton är en global leverantör av ventilationsprodukter med fabriker i Europa, Asien och Amerika med försäljningskontor i 33 länder. Bolaget har funnits över 50 år och arbetar med att hjälpa offentliga byggnader, sjukhus, bostäder och storkök med bättre och hälsosammare inomhusmiljöer. Halton Group omsätter ca 2 miljarder och har ca 1500 anställda världen över. På Stockholmskontoret som är beläget i Täby arbetar ca 10 medarbetare.

Om rollen

Vi söker dig som vill vara med och ge Haltons kunder bästa tänkbara service och stödja dem med kvalificerad rådgivning i deras köpprocess. Det här är en roll för dig som vill arbeta med kundvård, service, merförsäljning och teknisk rådgivning. Du kommer att ingå som en lagspelare i ett professionellt säljteam och erbjuds ett spännande och omväxlande jobb hos en av branschens ledande ventilationsleverantörer. Bolagets kundbas i Sverige inkuderar installatörer, installationskonsulter, byggbolag, fastighetsägare, industri- och kraftbolag samt offentlig sektor. I denna roll blir du en viktig del i bolagets organisation där du samarbetar med utesäljarna genom hela affärsprocessen för att ge deras kunder bästa tänkbara service och rådgivning. Dina arbetsuppgifter är omväxlande och innefattar bl.a;



- Rådgivning
- Produktval
- Beställningar
- Offertförfrågningar
- Orderhantering
- Logistik
- Leverantörskontakter


Kvalifikationer

Vi söker dig som motiveras av att ge högsta tänkbara service och rådgivning. Din bakgrund kan variera men meriterande är om du är allmänt tekniskt kunnig och/eller har branscherfarenhet. Vi ser att du har några års erfarenhet av att arbeta med kvalificerad kundsupport eller orderhantering, gärna inom en teknisk bransch. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är

- ansvarsfull, öppen och engagerad
- har ett stort tekniskt intresse
- är serviceinriktad och har en rådgivande approach
- talar och skriver flytande svenska och engelska


Tillträde, omfattning och anställning

Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med god möjlighet till förlängning eller övertag. Placering: Haltons huvudkontor i Täby.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av Alisha Baig eller Cecilia Enfors på Hero på [email protected] [email protected]

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade. Visa mindre

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Inrego

Ansök    Nov 3    Hero AB    Kundtjänstmedarbetare
Om bolaget Inrego är ett företag med tydliga värderingar och en företagskultur som präglas av ständig utveckling, öppenhet och nytänkande. Deras mission är att minimera miljöpåverkan från använd IT-utrustning och det gör dem genom att hjälpa företag med återanvändning. Förra året kunde de förlänga livet på över 300 000 datorer, mobiler, skärmar och plattor. Inregos mission är att minimera använd IT-utrustnings påverkan på miljön och att förändra hur dator... Visa mer
Om bolaget

Inrego är ett företag med tydliga värderingar och en företagskultur som präglas av ständig utveckling, öppenhet och nytänkande. Deras mission är att minimera miljöpåverkan från använd IT-utrustning och det gör dem genom att hjälpa företag med återanvändning. Förra året kunde de förlänga livet på över 300 000 datorer, mobiler, skärmar och plattor. Inregos mission är att minimera använd IT-utrustnings påverkan på miljön och att förändra hur datorer, telefoner och annan teknik hanteras i samhället. I 25 år har Inrego lett vägen globalt kring återanvändning av IT-produkter. Idag är de marknadsledande, med 160 anställda. De levererar till över 90 länder och sätter agendan för ett nytt globalt kretslopp för jordens teknik. Bolaget sitter i nyrenoverade lokaler med direkt närhet till Täby centrum och dess kommunikationsalternativ.



Om tjänsten

I den här rollen kommer du att arbeta i bolagets nordiska kundtjänst med fokus mot bolagets finska kunder men kommer även arbeta mot svenska kunder. Du besvarar frågor kring bolagets produkter, garantier, leveranser och hanterat övriga orderärenden. Du ingår i ett team om 8 personer på avdelningen Kundcenter och arbetar även i nära samarbete med kollegor på andra avdelningar inom bolaget.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar:

- Hantera ärenden från kunder främst via mail, chatt och telefon.
- Svara på enklare frågor från både privat- och företagskunder samt från den interna säljavdelningen
- Ge exceptionell service




Kvalifikationer:

För att trivas i den här rollen tror vi att du är en social, energisk, hjälpsam person som älskar att ge kunder bästa möjliga bemötande och service. Du är självgående, snabblärd och ser samarbete som en självklarhet i ditt dagliga arbete. Vi ser även att du är trygg med att agera efter dina egna beslut, noggrann och engagerad i ditt arbete. Vi tror att du har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Du har ett intresse för datorer och deras funktioner och har framför allt också en nyfikenhet på att lära dig mer!

Vi ser även att du:

- Är flytande på svenska och engelska i tal och skrift
- Är flytande på finska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice


Tillträde, omfattning och anställning:

Detta är en direkt rekrytering vilket innebär att du blir anställd av kunden direkt. Rollen är på heltid, 100% med arbetstider mellan 8-17. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till en eventuell uppsägningstid.



Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Inrego

Ansök    Nov 13    Hero AB    Kundtjänstmedarbetare
Om bolaget Inrego är ett företag med tydliga värderingar och en företagskultur som präglas av ständig utveckling, öppenhet och nytänkande. Deras mission är att minimera miljöpåverkan från använd IT-utrustning och det gör dem genom att hjälpa företag med återanvändning. Förra året kunde de förlänga livet på över 300 000 datorer, mobiler, skärmar och plattor. Inregos mission är att minimera använd IT-utrustnings påverkan på miljön och att förändra hur dator... Visa mer
Om bolaget

Inrego är ett företag med tydliga värderingar och en företagskultur som präglas av ständig utveckling, öppenhet och nytänkande. Deras mission är att minimera miljöpåverkan från använd IT-utrustning och det gör dem genom att hjälpa företag med återanvändning. Förra året kunde de förlänga livet på över 300 000 datorer, mobiler, skärmar och plattor. Inregos mission är att minimera använd IT-utrustnings påverkan på miljön och att förändra hur datorer, telefoner och annan teknik hanteras i samhället. I 25 år har Inrego lett vägen globalt kring återanvändning av IT-produkter. Idag är de marknadsledande, med 160 anställda. De levererar till över 90 länder och sätter agendan för ett nytt globalt kretslopp för jordens teknik. Bolaget sitter i nyrenoverade lokaler med direkt närhet till Täby centrum och dess kommunikationsalternativ.



Om tjänsten

I den här rollen kommer du att arbeta i bolagets nordiska kundtjänst med fokus mot bolagets finska kunder men kommer även arbeta mot svenska kunder. Du besvarar frågor kring bolagets produkter, garantier, leveranser och hanterat övriga orderärenden. Du ingår i ett team om 8 personer på avdelningen Kundcenter och arbetar även i nära samarbete med kollegor på andra avdelningar inom bolaget.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar:

- Hantera ärenden från kunder främst via mail, chatt och telefon.
- Svara på enklare frågor från både privat- och företagskunder samt från den interna säljavdelningen
- Ge exceptionell service




Kvalifikationer:

För att trivas i den här rollen tror vi att du är en social, energisk, hjälpsam person som älskar att ge kunder bästa möjliga bemötande och service. Du är självgående, snabblärd och ser samarbete som en självklarhet i ditt dagliga arbete. Vi ser även att du är trygg med att agera efter dina egna beslut, noggrann och engagerad i ditt arbete. Vi tror att du har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Du har ett intresse för datorer och deras funktioner och har framför allt också en nyfikenhet på att lära dig mer!

Vi ser även att du:

- Är flytande på svenska och engelska i tal och skrift
- Är flytande på finska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice


Tillträde, omfattning och anställning:

Detta är en direkt rekrytering vilket innebär att du blir anställd av kunden direkt. Rollen är på heltid, 100% med arbetstider mellan 8-17. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till en eventuell uppsägningstid.



Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Kundsupport/Innesäljare till Halton

Ansök    Aug 20    Hero AB    Kundtjänstmedarbetare
Om kunden Halton är en global leverantör av ventilationsprodukter med fabriker i Europa, Asien och Amerika med försäljningskontor i 33 länder. Bolaget har funnits över 50 år och arbetar med att hjälpa offentliga byggnader, sjukhus, bostäder och storkök med bättre och hälsosammare inomhusmiljöer. Halton Group omsätter ca 2 miljarder och har ca 1500 anställda världen över. På Stockholmskontoret som är beläget i Täby arbetar ca 10 medarbetare. Om rollen Vi... Visa mer
Om kunden

Halton är en global leverantör av ventilationsprodukter med fabriker i Europa, Asien och Amerika med försäljningskontor i 33 länder. Bolaget har funnits över 50 år och arbetar med att hjälpa offentliga byggnader, sjukhus, bostäder och storkök med bättre och hälsosammare inomhusmiljöer. Halton Group omsätter ca 2 miljarder och har ca 1500 anställda världen över. På Stockholmskontoret som är beläget i Täby arbetar ca 10 medarbetare.

Om rollen

Vi söker dig som vill vara med och ge Haltons kunder bästa tänkbara service och stödja dem med kvalificerad rådgivning i deras köpprocess. Det här är en roll för dig som vill arbeta med kundvård, service, merförsäljning och teknisk rådgivning. Du kommer att ingå som en lagspelare i ett professionellt säljteam och erbjuds ett spännande och omväxlande jobb hos en av branschens ledande ventilationsleverantörer. Bolagets kundbas i Sverige inkuderar installatörer, installationskonsulter, byggbolag, fastighetsägare, industri- och kraftbolag samt offentlig sektor. I denna roll blir du en viktig del i bolagets organisation där du samarbetar med utesäljarna genom hela affärsprocessen för att ge deras kunder bästa tänkbara service och rådgivning. Dina arbetsuppgifter är omväxlande och innefattar bl.a;



- Rådgivning
- Produktval
- Beställningar
- Offertförfrågningar
- Orderhantering
- Logistik
- Leverantörskontakter


Kvalifikationer

Vi söker dig som motiveras av att ge högsta tänkbara service och rådgivning. Din bakgrund kan variera men meriterande är om du är allmänt tekniskt kunnig och/eller har branscherfarenhet. Vi ser att du har några års erfarenhet av att arbeta med kvalificerad kundsupport eller orderhantering, gärna inom en teknisk bransch. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är

- ansvarsfull, öppen och engagerad
- har ett stort tekniskt intresse
- är serviceinriktad och har en rådgivande approach
- talar och skriver flytande svenska och engelska


Tillträde, omfattning och anställning

Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med god möjlighet till förlängning eller övertag. Placering: Haltons huvudkontor i Täby.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av Alisha Baig eller Cecilia Enfors på Hero på [email protected] [email protected]

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade. Visa mindre